Santrauka:
Pirmasis skyrius skirtas teorinių
paslaugų kokybės gerinimo verslo vartotojams aspektų analizei. Antrajame skyriuje pristatyti MB
„Dirginta“ verslo vartotojams teikiamų paslaugų kokybės tyrimo rezultatai. MB „Dirginta“ verslo
vartotojams teikiamų paslaugų kokybės gerinimo sprendimai pateikti trečiajame skyriuje. Darbo tikslas – išanalizavus teorinius paslaugų kokybės gerinimo verslo vartotojams aspektus,
įvertinti MB „Dirginta“ verslo vartotojams teikiamų paslaugų kokybę ir parengti paslaugų kokybės
gerinimo sprendimus.
Description:
The first
chapter presents theoretical aspects of the development of service quality. The second chapter
presents results of the empirical research of service quality of MB “Dirginta”. Solutions for the
development of service quality of business customers of MB “Dirginta” are provided in the third
chapter. The aim of the paper is to analyse theoretical aspects of the development of service quality
for business consumers, to evaluate the service quality of MB “Dirginta” and to prepare the solutions
for the development of service quality.