Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje analizuojami moksliniai įvairių autorių pateikti
asortimento tobulinimo, formavimo sprendimai. Analitinėje darbo dalyje aptariama analizuojamos
įmonės MB „Jokarės“ veikla, elektroninės parduotuvės „Kenditoys“ asortimento sprendimai ir
pateikiami vartotojų nuomonės tyrimo rezultatai. Trečioje darbo dalyje pateikiamos tyrimo išvados
ir pasiūlymai MB „Jokarės“ elektroninės parduotuvės „Kenditoys“ prekių asortimento tobulinimui. Darbo problema. MB „Jokarės“ elektroninės parduotuvės „Kenditoys“ nesubalansuotas
tam tikrų prekių grupių asortimentas, neaiškus pirkėjų požiūris į šios parduotuvės asortimento gylį
ir plotį.
Darbo tikslas. Pateikti elektroninės parduotuvės „Kenditoys“ asortimento formavimo
sprendimus.
Description:
The theoretical part of the work analyzes authors' various scientific
solutions for the improvement and formation of the company's range. The analytical part of the
work discusses the activities of the analyzed company MB "Jokarė", the solutions of the e-shop
"Kenditoys" range and presents the results of consumer opinion research. The last part of the work
presents suggestions and improvements of the product range of MB "Jokarė" e-shop "Kenditoys". The main problem of the (professional BA thesis) – MB "Jokarė's" e-shop "Kenditoys"
has an unbalanced assortment of certain product groups, unclear buyers attitude to the depth and
width of the assortment.
The aim of the (professional BA thesis) – provide e-shop "Kenditoys" assortment
formation solutions.