Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama paslaugos ir paslaugos kokybės sąvokos ir
savybės, aprašomi skirtingi paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Analitinėje dalyje aprašomos
įmonės paslaugos verslui, kokybės tyrimo metodai, gauti duomenys. Projektinėje darbo dalyje
pateikiami siūlymai kaip spręsti problemą. Darbo problema – UAB ,,Švaros broliai“ yra vidutinio dydžio, auganti įmonė, siekianti
užimti didesnę paslaugų valymo rinką ir gaunanti nusiskundimų dėl kokybės.
Darbo tikslas – Atlikus UAB ,,Švaros broliai“ verslas-verslui sektoriuje paslaugų kokybės
analizę, suformuoti paslaugų tobulinimo sprendimus.
Description:
The theoretical part discusses the concepts and characteristics of service
quality, describes different models of assessment. The practical part of the work introduces the
company's services to business, quality research methods, the results of the research. The project part
of the work presents suggestions on how to solve the problem. The main problem of the (professional BA thesis) – UAB Švaros broliai is a mediumsized, growing company seeking to occupy a larger market for service cleaning and receiving
complaints about quality.
The aim of the (professional BA thesis) – After performing the analysis of service quality
in the business-to-business sector of UAB Švaros broliai, to form service improvement solutions.