Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojama komunikacijos ir socialinių
tinklų samprata. Aptariamos komunikacijos priemonės, socialiniai tinklai, socialinių tinklų
tipai/klasifikacijos. Pateikiama mokslininkų samprata apie tai, kas yra socialinės medijos.
Analitinėje darbo dalyje pateikiamas UAB „Monodija ir ko“ veiklos aprašymas,
išanalizuojamos įmonės naudojamos komunikacijos priemonės, išskiriami ir aprašomi
pagrindiniai konkurentai, naudojamos komunikacijos priemonės lyginamos su konkurentais,
analizuojami gauti apklausos rezultatai ir identifikuojamos probleminės įmonės sritys.
Projektinėje darbo dalyje analizuojamos išskirtos probleminės sritys ir pateikiami sprendimai
probleminėms sritims tobulinti. Darbe buvo išskirtos šios probleminės sritys: reklamos stoka
socialiniuose tinkluose; maži pardavimai internetu; mažas naujų vartotojų kiekis; neišnaudotos
reklamos galimybės. Darbo problema. Neišnaudotos UAB „Monodija ir ko“ komunikacijos
priemonės socialinėse medijose. Išskirta problema: kokius komunikacijos sprendimus taikyti,
kad įmonė sulauktų didesnio vartotojų susidomėjimo?
Darbo tikslas. Išanalizuoti įmonės naudojamas komunikacijos priemones
socialiniuose tinkluose ir pasiūlyti komunikacijos priemonių tobulinimo galimybių. Work problem. UAB "Monodija ir ko" communication tools on social media
were not used. The problem is: what communication solutions to use to make the company
more attractive to consumers?
Work objective. Analyze the communication tools used by the company in social
networks and offer opportunities to improve communication tools.
Description:
The theoretical part analyzes the concept of communication and
social networks. Communication tools, social networks, types / classifications of social
networks are discussed. Scholars ’understanding of what social media is is presented. The
analytical part of the work presents a description of the activities of UAB Monodija ir ko,
analyzes the communication tools used by the company, distinguishes and describes the main
competitors, compares the communication tools used with competitors, analyzes the obtained
survey results and identifies problem areas of the company. The project part of the work
analyzes the identified problem areas and presents solutions to improve the problem areas. The
following problem areas were singled out in the work: lack of advertising on social networks;
small online sales; low number of new users; untapped advertising opportunities.