Santrauka:
Pirmoje dalyje, remiantis mokslinės
literatūros analize, pateikiama socialinių medijų samprata, jų rūšys, komunikacijos samprata ir jos planavimo etapai socialinėse medijose. Antroje darbo dalyje buvo vykdoma IĮ „Vairalda“ aplinkos,
klientų ir marketingo komplekso analizės taip pat buvo nagrinėjama konkurentų komunikacija
socialinėse medijose ir atliekamas tyrimas. Trečioje darbo dalyje buvo pateikiami sprendimai pagal
gautus rezultatus ir išvadas pirmoje ir antroje darbo dalyje. Darbo problema. Šiuo darbu yra siekiama atsakyti, koks komunikacijos socialinėse
medijose planas būtų efektyviausiais IĮ „Vairalda“.
Darbo tikslas. Teoriškai pagrindus ir praktiškai patikrinus, pateikti IĮ „Vairalda“ socialinių
medijų komunikacijos planavimo sprendimus.
Description:
The first part, based on an analysis of the
scientific literature, presents the concept of social media, their types, the concept of communication
and its planning stages on social media. In the second part of the work, analyses of the environment,
customers and marketing complex of the IĮ „Vairalda“ were carried out, as well as the communication
of competitors on social media and a study was carried out. The third part of the work presented
decisions on the basis of the results and conclusions obtained in the first and second part of the work. The main problem of the thesis: The aim of this work is to answer what social media
communication plan would be most effective in IĮ „Vairalda“.
The aim of the professional BA thesis: Based on theoretical and practical analysis provide
social media planning solutions to IĮ „Vairalda“.