Santrauka:
Pirmame skyriuje aptariama
marketingo komunikacija socialinėje žiniasklaidoje. Antrame skyriuje pateikiami UAB „Serfas“
marketingo komunikacijų tyrimo rezultatai. Trečiame pateikiami marketingo komunikacijų
socialinėje žiniasklaidoje tobulinimo sprendimai. Darbo problema – kokie veiksmai socialinėje žiniasklaidoje padėtų tobulinti UAB
„Serfas“ marketingo komunikaciją?
Darbo tikslas – teoriškai išanalizavus ir empiriškai pagrindus, pateikti UAB „Serfas“
marketingo komunikacijos tobulinimo sprendimus socialinėje žiniasklaidoje
Description:
The first section includes discussing the marketing communication on social media. The second
section provides the results of the UAB “Serfas“ marketing communication research. The third
section presents the solutions on how to improve the marketing communications of UAB “Serfas“ in
social media. The problem – What actions on social media would help to improve the UAB “Serfas“ marketing
communication?
The aim of this project is to present the solutions of improving UAB “Serfas“ marketing
communication on social media, using theoretical and empirical arguments.