Santrauka:
Pirmoje darbo dalyje yra analizuojama teorinė paslaugų kokybės
samprata, jos reikšmė, kokybės vertinimo modeliai, jų svarba. Pateikiamas įvairių vadybos autorių
siūlomi paslaugų kokybės gerinimo metodai.
Antroje darbo dalyje analizuoja logistikos įmonė UAB ,,Nersta“. Atliekama įmonės
situacijos analizė, SSGG analizė. Pateikiamos kokybinio ir kiekybinio tyrimų metodikos, bei tyrimu
metu gauti rezultatai. Kokybinis tyrimo metu buvo atliekamas interviu su įmonės direktore.
Kiekybinio vartotojų nuomonės tyrimo metu buvo atliekama anoniminė UAB ,,Nersta“ vartotojų
apklausa.
Trečioje darbo dalyje remiantis kiekybinio tyrimo metu surinkta informacija
pateikiamos pagrindinės UAB ,,Nersta“ krovinių gabenimo paslaugos kokybės problemos, bei
pateikiami pasiūlymai paslaugos kokybės gerinimui. Darbo problema. Norint įsitvirtinti logistikos paslaugų rinkoje, reikia užtikrinti savo
aukštą teikiamų paslaugų kokybę. UAB ,,Nersta“ nėra niekada vykdžiusi paslaugų kokybės vertinimo
ar gerinimo. Taigi šio darbo problema : nežinomi veiksniai lemiantys UAB ,,Nersta“ krovinių
gabenimo paslaugos kokybę, bei jos gerinimo būdai.
Darbo tikslas. Identifikavus veiksnius lemiančius UAB ,,Nersta“ krovinių gabenimo
paslaugos kokybę, pateikti jos gerinimo sprendimus.
Description:
The theoretical part discusses the
concept of service quality, quality assessment models, suggestions for service quality improvement.
The practical part of the work introduces the UAB ,,Nersta“ situation analysis, SWOT
analysis, UAB ,,Nersta“ cargo transportation service analysis, quality research, quantitative research
and results of the research.
The third part of the work discusses the suggestions for UAB ,,Nersta“ cargo
transportation service quality. The main problem of the (professional BA thesis). Unknown factors that leads to
UAB ,,Nersta“ cargo transportation service quality and it improvements.
The aim of the (BA thesis). To submit the improvement solutions for UAB ,,Nersta“
cargo transportation service quality.