Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje atliekama mokslinės literatūros analizė:
pateikiama paslaugos samprata ir ryšys su prekės ženklu, nagrinėjamas rėmimo kompleksas,
aprašoma žinomumo reikšmė ir svarba prekės ženklui. Antrojoje darbo dalyje yra atliekama prekės
ženklo „Topo centras“ situacijos analizė: pateikiama įmonės ir jos teikiamų paslaugų charakteristika,
nagrinėjami prekės ženklo marketingo veiksmai ir detalizuojamas rėmimo kompleksas, pateikiami
prekės ženklo elementai, nagrinėjami jo komunikacijos kanalai ir turinys, atliekama konkurentų
marketingo komunikacijų analizė ir pateikiami kiekybinio vartotojų tyrimo rezultatai. Trečiojoje, projektinėje darbo dalyje, pateikiam rėmimo priemonių pasiūlymai, skirti
prekės ženklo „Topo centras“ technikos prijungimo paslaugų žinomumui didinti. Darbo problema. Dėl per mažo vartotojų informuotumo prekės ženklo „Topo centras“
parduodamos technikos prijungimo paslaugos nėra plačiai žinomos. Informacijos trūkumas apie
prekes ar paslaugas, tokiais konkurencingais laikais, įmonei neleidžia pasiekti užsibrėžtų tikslų ar
rodiklių, mažina komunikaciją tarp esamų ir potencialių klientų, bei verčia abejoti prekės ar paslaugos
kokybe. Nežinomas prekės ženklas ar paslauga sulaukia mažo vartotojų susidomėjimo ir jie
pirmenybę skiria tam, kurį dažniausiai mato ar žino, dėl šios priežasties mažėja įmonės konkurencinis
pranašumas ir paklausa.
Darbo tikslas. Pateikti „Topo centro“ technikos prijungimo paslaugų rėmimo priemonių
pasiūlymus, kurie padidintų paslaugų žinomumą.
Description:
In the theoretical part of the work, an analysis of the scientific literature
is carried out: the concept of service and the relationship with the brand is presented, the sponsorship
complex is examined, the meaning and importance of notoriety for the brand is described.6
In the second, analytical part of the work, an analysis of the situation of the brand Topo centras is
carried out: the characteristic of the company and the services it provides is presented, the marketing
actions of the brand are examined and the sponsorship complex is detailed, the elements of the brand
are presented, its communication channels and content are examined, the analysis of competitors is
carried out and the results of quantitative consumer research are presented. In the third, project part
of the work presenting proposals for promotion measures to increase the awareness of the technical
connection services of the Topo centras brand. The main problem. Due to the low level of consumer awareness, the connection services
of the equipment sold by the Topo centras brand are not widely known. Lack of information about
goods or services, in such competitive times, prevents the company from achieving the set goals or
indicators, reduces communication between existing and potential customers, and raises doubts about
the quality of the product or service. An unknown brand or service attracts low consumer interest and
they prefer what they usually see or know, which reduces the company’s competitive advantage and
demand.
The aim. To submit proposals for measures to support "Topo centro" technical
connection services, which would increase the awareness of the services.