Santrauka:
Bakalauro baigiamajame darbe analizuojamas UAB „Baltijos automobilių diagnostikos
sistemos“ prekės ženklo „Ombra“ žinomumas elektroninėje erdvėje. Teorinėje dalyje yra
aptariama prekės ženklo samprata, socialinės medijos rūšys. Analitinėje dalyje aptariama įmonės
UAB „Baltijos automobilių diagnostikos sistemos“ veiklos analizė, konkurentų socialinių medijų
analizė, prekės ženklo „Ombra“ komunikacijos socialinėse medijose analizė, tyrimo
organizavimas ir rezultatai. Projektinėje dalyje pateikti pasiūlymai, kaip padidinti prekės ženklo
„Ombra“ žinomumą elektroninėje erdvėje.
Darbo problema. Kokiomis internetinės reklamos priemonėmis padidinti prekės ženklo
,,Ombra“ žinomumą?
Darbo tikslas. Suformuoti UAB "Baltijos automobilių diagnostikos sistemos" prekės
ženklui „Ombra" internetines reklamos priemones, kurios padidintų prekės ženklo žinomumą
elektroninėje erdvėje.
Description:
The BA thesis analyzes the awareness of JSC „Baltijos automobilių diagnostikos sistemos“
brand Ombra in the electronic space. The theoretical part discusses the concept of brand, types of
social media. The analytical part discusses the analysis of the activities of the company JSC
„Baltijos automobilių diagnostikos sistemos“ the analysis of competitors' social media, the
analysis of the communication of the brand Ombra on social media, the organization of the
research and the results. The project part presents suggestions on how to increase the awareness of
the Ombra brand in the social space.
The main problem of the professional BA thesis. What online advertising tools can be
used to increase the awareness of the Ombra brand?
The aim of professional BA thesis. To form the internet advertising tools of the brand
Ombra of JSC „Baltijos automobilių diagnostikos sistemos“ which would increase the awareness
of the brand in the electronic space.