Santrauka:
Teorinėje dalyje
analizuojami mokslinai straipsniai ir literatūra, kurioje nagrinėjamos skaitmeninio marketingo
priemonės ir strategijos planavimas el. pardavimų skatinimui. Analitinėje dalyje pateikiami atliktos
anketinės apklausos statistiniai duomenys ir jų rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pristatomas
skaitmeninio marketingo modelis, kuris padeda nustatyti tinkamiausias skaitmeninio marketingo
priemones siekiant įmonės el. pardavimų skatinimo. Bakalauro baigiamojo darbo tikslas yra išanalizavus skaitmeninio marketingo
priemonių ir metodų taikymo el. pardavimams mokslinę literatūrą, įmonės pateiktus dokumentus ir
anketos duomenis, parengti skaitmeninio marketingo pasiūlymus įmonės UAB „Digimaksas“ el.
pardavimų skatinimui.
Description:
The first part is
theoretical, it discusses the theoretical aspects of digital marketing tools and marketing strategy, its
planning for the promotion of digital sales. The second, analytical part, presents the statistical data
of the questionnaire and analysis of the questionnaire’s results. The third and final project part of
the thesis introduces the digital marketing model that helps to identify the most appropriate digital
marketing tools to increase UAB Digimaksas digital sales. The aim of the professional BA thesis is to analyze the scientific literature on the
application of digital marketing tools and methods to the digital sales promotion and to prepare a
digital marketing plan for the promotion of electronic sales of UAB Digimaksas.