Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariamas įmonės įvaizdis,
socialinės medijos bet jų tarpusavio sąsaja formuojant įmonės įvaizdį. Analitinėje dalyje atliekama
MB ,,OXYGEN projektai“ įmonės veiklos bei įvaizdžio analizė, pristatomi MB ,,OXYGEN
projektai“ įvaizdžio formavimo tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiamas komunikacijos
veiksmų planas įvaizdžio formavimui ir apskaičiuotas veiksmų taikymo biudžetas. Darbo problema. MB „OXYGEN projektai“ skiria nedaug dėmesio palankiam įvaizdžio
formavimui, kuris yra svarbus, kiekvienam klientui renkantis įmonę. Dėl to darbo problemą galima
formuluoti klausimu: Kokie veiksmai socialinėje medijoje padėtų suformuoti MB ,,OXYGEN
projektai“ palankų įvaizdį?
Darbo tikslas – pateikti MB „OXYGEN projektai“ įvaizdžio socialinėje medijoje formavimo
sprendimus.
Description:
Theoretical part discusses the image of the company,
social media, their interrelationship in forming company image. Analytical part consists of the
OXYGEN projektai MB company activity, the results of the empirical OXYGEN projektai MB image
formation research are presented. Project part presents a communication plan. The main problem of the professional BA thesis - OXYGEN projektai MB pays little
attention to favorable image formation, which is important for each client when choosing a company.
The main problem of the professional BA thesis can be formulated with the question: What actions
on social media would help to form a favorable image of MB "OXYGEN projects"?
The aim of the professional BA thesis – present solutions for forming the image of OXYGEN
projektai MB on social media.