Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariami pardavimų skatinimo priemonių ypatumai, identifikuojamos pardavimų
skatinimo strategijos bei metodai. Analitinėje darbo dalyje pateikiami tyrimo rezultatai. Projektinėje
dalyje interpretuojami ir pateikiami tyrimo duomenys, analizuojami tyrimo rezultatai. Darbo tikslas - išanalizavus teorinius pardavimų skatinimo ypatumus, pateikti UAB
„Hotrema“ pardavimų skatinimo tobulinimo kryptis. Darbo tikslui pasiekti buvo naudojami tokie
tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, lyginamoji analizė, statistinių duomenų analizė, pusiau
struktūruotas interviu.
Description:
The theoretical part discusses the peculiarities of sales promotion measures, identifies
sales promotion strategies and methods. The analytical part of the work presents the results of the
research. In the project part the research data are interpreted and presented, the research results are
analyzed. The aim of the work is to analyze the directions of UAB “Hotrema” sales promotion
improvement after analyzing the theoretical features of sales promotion. The following research
methods were used to achieve the goal of the work: analysis of scientific literature, comparative
analysis, analysis of statistical data, semi-structured interview.