Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojama
vartotojų lojalumo, skaitmeninės rinkodaros sampratos, skaitmeninės rinkodaros taikymą lemiantys
veiksniai, bei skaitmeninės rinkodaros priemonės, kurios formuoja vartotojų lojalumą. Analitinėje
darbo dalyje pristatoma MB „LC paslaugų centras“ situacija rinkoje, pateikiami kiekybinio ir
kokybinio tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje yra pateikiami skaitmeninės rinkodaros siūlymai
vartotojų lojalumo formavimo tobulinimui. Darbo problema – kaip formuojamas vartotojų lojalumas skaitmeninėmis rinkodaros
priemonėmis?
Darbo tikslas – išanalizavus teorinius skaitmeninės rinkodaros aspektus, pasiūlyti
sprendimus vartotojų lojalumo formavimui MB „LC paslaugų centras“ atveju.
Description:
The theoretical part
analyses consumer loyalty, the concept of digital marketing, the factors determining the application
of digital marketing and digital marketing tools for the formation of consumer loyalty. The analytical
part of the work presents the market situation of LC paslaugų centras MB, presents the results of
quantitative and qualitative researches. The project part presents digital marketing suggestions for
improving consumer loyalty formation. The main problem of the professional BA thesis – how to form consumer loyalty through
digital marketing tools?
The aim of the professional BA thesis – to analyse the theoretical aspects of digital
marketing and to offer solutions for the formation of consumer loyalty in the case of LC paslaugų
centras MB.