Santrauka:
Darbo tikslas. Išanalizuoti teorinius aptarnavimo kokybės aspektus, įvertinti UAB „Prime Leasing“ klientų aptarnavimo kokybę bei pateikti pasiūlymus jos gerinimui.
Darbo uždaviniai.
1. Remiantis teorija išsiaiškinti klientų aptarnavimo kokybės aspektus;
2. Išanalizavus klientų aptarnavimo kokybę UAB „Prime Leasing“, nustatyti problemines sritis;
3. Pasiūlyti būdus ir priemones klientų aptarnavimo kokybei gerinti UAB „Prime Leasing“ įmonėje.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė, UAB „Prime Leasing“ duomenų analizė, kiekybinis tyrimas (anketinė apklausa), aprašomasis tyrimo metodas.
Darbo struktūra. Teorinėje dalyje aptariama paslaugų bei aptarnavimo kokybės samprata, mokslininkų apibrėžimai bei įžvalgos apie klientų aptarnavimo svarbą, kokybę lemiančius veiksnius. Analitinėje darbo dalyje aprašoma UAB „Prime Leasing“ charakteristika, atliekama klientų apklausa ir analizuojami gauti tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje išryškinamos probleminės klientų aptarnavimo vietos, pateikiamos rekomendacijos klientų aptarnavimo kokybės gerinimui.
Description:
The aim of the professional BA thesis. To analyze the theoretical aspects of service quality, assess the quality of customer service in UAB “Prime Leasing” and submit recommendations for its improvement.
Objectives of the professional BA thesis.
1. to find out the aspects of customer service quality based on the theory;
2. to identify problem areas of customer service in UAB “Prime Leasing”;
3. to propose ways to improve the quality of customer service in UAB “Prime Leasing”.
Methods of the professional BA thesis. The analysis of scientific literature and other sources of information, the analysis of UAB “Prime Leasing” data, quantitative research (questionnaire survey), descriptive research method have been used in the thesis.
The structure. The theoretical part describes the concept of service and service quality, definitions of researchers and insights into the importance of customer service, quality factors. The analytical part of the work describes the characteristics of UAB “Prime Leasing”, customer survey and analysis of the obtained research results. The project part of the work highlights problematic customer service areas, provides recommendations for improving the quality of customer service.