Santrauka:
Šiuolaikinėje visuomenėje nuolat besikeičiant aplinkai ir
aplinkybėmis, žmonės pradeda vis labiau atkreipti dėmesį į sveikata bei jos stiprinimą. Sveikatos
stiprinimo paslaugų kokybės vertinimas yra svarbus, jis siejamas su kokybišku klientų aptarnavimu,
pasitenkinimu bei lūkesčių atitikimu. Kiekvienas žmogus domisi, kaip vertinamos procedūros, jų
kokybė, bendravimas su klientais, įmonės aplinka ir kitos įvairios detalės. Kiekvienas asmuo prieš
važiuodamas į kuria nors įmone atkreipia dėmesį į įvertinimus, atsiliepimus, bei neigiamus
komentarus. Tai gi šiuolaikinėje visuomenėje svarbu įvertinti kaip, kuris sveikato centras vertina bei
priima savo klientus, kuo jis skiriasi nuo kitų.
Description:
With the constant change of environment and
circumstances in modern society, people are beginning to pay more and more attention to health and
its strengthening. Quality assessment of health promotion services is important and is associated with
quality customer service, satisfaction and compliance with expectations. Everyone is interested in
how procedures are evaluated, their quality, communication with customers, company environment
and other different details. Each person pays attention to ratings, feedback, and negative comments
before going to any company. It is important in modern society to evaluate how, which health center
evaluates and accepts its customers, how it differs from others.