Santrauka:
Nors jau esame XXI a. ir technologijos modernėja ir žmogaus vertybės auga, asmenys turintys negalią ar specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) yra vis dar atstumti ir laikomi „kitokiais“. Daug kas tokių žmonių prisibijo ir jų vengia, tačiau dabar po truputį pasaulis giliną sąvoką apie inkliuzija – tai yra mokykla, kurioje mokosi visi ir niekas nėra atskirtas. Šio darbo tikslas yra suprojektuoti mokyklos dalies interjerą. Rekreacinė-edukacinė zonos – visos yra sujungtos į bendrą erdvę, su galimybe jas atskirti. Taip kaip zonos sujungtos taip ir mokiniai, kurie ten mokysis yra kartu, nei vienas nėra atskirtas, taip bus skatinama tolerancija ir neabejingumas negaliai.
Description:
Although we are already in the 21st century and technology is growing and human beings are rising, people with disabilities or SENs are still being redeployed and considered "different". Many of these people are angry and avoids them, but now the world is deepening the concept of inclusiveness - a school where everyone learns and no one is separated. The aim of this work is to design the interior of the school part. Recreational educational areas - all are connected to the common space, with the possibility to separate them. Just as the zones are united, so are the pupils who study there together, no one is separated, so tolerance and inability to indulge will be promoted