Santrauka:
Šiuolaikinėje visuomenėje socialiniai tinklai užima aukštą poziciją žmogaus gyvenime, o
nuomonės formuotojai yra dažno socialinių tinklų vartotojo kasdienybė, todėl mikroinfluenceriams,
pradedantiems savo karjerą socialiniuose tinkluose, svarbu išsiaiškinti, kokie aspektai yra
aktualiausi siekiant įgyti aukštą įtakos lygį. Darbas atliekamas siekiant išanalizuoti esamą
komunikaciją socialiniuose tinkluose bei žiniaskalidoje, kurios stiprina integruotos komunikacijos
raišką. Taip pat pasiūlyti kitų priemonių šiam tikslui įgyvendinti.
Description:
In modern society, social media takes a high position in humans‘ life, and influencers
usualy are everyday life of a user of social media, so it is important for microinfluencers starting
their careers in social media to find out which aspects are most relevant in order to get a high level
of influence. This professional BA thesis is done by analyzing the existing communication in social
media, which strengthens the expression of integrated communication.