Santrauka:
Darbas tinkamas studentams kurie studijuoja komunikaciją, programavimo kalbas, socialines medijas, Anglų kalbą ryšiams su visuomene, informacines technologijas arba jaunimui ir marketingą specialistams kurie nori sužinoti kaip naudojama grotažymės socialiniuose tinkluose. Svarbu žinoti, kaip naudojamos grotažymės, nes daugelis mūsų naudojame socialinius tinklus ir dažnai tai matome naujienų sraute. Dalykas: grotažymių panaudojimo atvejai įvairiuose socialinės medijos tekstuose. Darbo tikslas: surasti grotažymių funkcijas ir tendencijas socialinės medijos kalboje. Tikslai yra teoriškai apibūdinti pagrindinius grotažymės bruožus ir funkcijas, atskleisti praktinio panaudojimo galimybes socialinės medijos tekstuose ir nustatyti grotažymės funkcijas bei tendencijas kurios randamos socialinėje medijoje.
Metodai taikomi darbe:
1) teorinių šaltinių analizė kuri padėjo apibrėžti grotažymės reikšmes ir funkcijas;
2) kalbinė aprašomoji analizė, kuri padėjo atskleisti grotažymės praktinio panaudojimo bruožus socialinės medijos tekstuose.
3) palyginamoji kalbinė analizė, kuri padėjo atskleisti grotažymės tendencijas socialinės medijos tekstuose. Bakalauro darbas susideda iš 4 dalių: įvado, teorinės ir praktinės dalies ir išvadų. Išanalizavus argumentus rastus praktiniame darbe, buvo atlikta praktinė kalbinė grotažymių naudojimo socialiniuose tinkluose analizė. Kalbinės dalies analizė parodė, kad kalbos kontekste visos savybės ir funkcijos aptartos teorinėje dalyje buvo panaudotos socialinėje medijoje formuojant interneto kalbą ir tekstus.
Description:
The research is relevant to students who study communication, programing languages, social medias, English for public relations, IT or for young people and marketing specialists who want to know how to use hashtags in social media. It is important to know how hashtags works because a lot of us are using social media sites and usually hashtags appears in our news. The subject matter is cases of the use of a hashtag sign in various social media texts. The aim of the research is to find out the functions and tendencies of a hashtag usage in the language of social media. The objectives are to theoretically define main features of hashtag and its functions in the text, reveal the features of the practical use of hashtags in social media and to identify the functions and use tendencies of a hashtag in the texts found on social media. The methods applied in the research are the following:
1) analysis of theoretical references that helped to define the meaning and function of the hashtag;
2) linguistic descriptive analysis that helped to reveal the features of the practical use of hashtags in the texts of social media;
3) comparative linguistic analysis that helped to reveal tendencies in the use of hashtag in social media.
The paper consists of 4 parts: the introduction, the theoretical and practical parts and the conclusions. Having analysed the arguments found in theoretical works, the practical linguistic analysis of the hashtag use in social media was performed. The results of the linguistic study showed that in the context of language all features and functions discussed in theoretical part were used in social media to shape the internet and written language.