Santrauka:
Tema aktuali tiems, kurie studijuoja marketingą, arba jau yra marketingo specialistai.
Darbo objektas yra įmonių šūkiai, kuriuose galima rasti naujadarų
Pagrindinė šio darbo problema – Išsiaiškinti kokie naujadarų tipai šūkiuose bei reklaminėse kampanijose yra naudojami dažniausiai.
Darbo tikslas – Išsiaiškinti kokią įtaką turi naujadarų naudojimas šūkiuose.
Darbo uždaviniai:
1) Išsiaiškinti, kaip naujadarų naudojimas kompanijų šūkiuose juos įtakoja.
2) Išsiaiškinti, kokie naujadarų tipai yra dažniausiai vartojami šūkiuose.
Darbo metodai:
1) teorinės medžiagos analizė;
2) lingvistinė analizė, pagrįsta aprašymu bei palyginimu.
Išvados. Remiantis teorine dalimi, galima teigti, jog yra bent 14 skirtingų būdų sudaryti naujiems žodžiams, tačiau daugiausiai naujadarų yra sukuriama naudojant jau egzistuojančius žodžius, bei juos modifikuojant. Mažiau nei 1% naujadarų anglų kalboje sudaro visiškai nauji žodžiai. Praktinė palyginamoji analizė atskleidė, jog šūkiuose populiariausi naujų žodžių sudarymo būdai yra naujų galūnių prijungimas prie egzistuojančių žodžių bei žodžių susiejimas.
Description:
The relevance of the paper is for marketing people or students who are studying marketing.
The subject matter of the paper is slogans with neologisms.
The problem question of the paper is what types of neologisms are mostly used in slogans.
The aim of the paper is to recognize slogans that contain neologisms and to find out their linguistic differences.
The objectives are:
1) to analyze how neologisms are formed at a theoretical level.
2) to find and compare slogans with neologisms and reveal which types of neologisms are the most popular.
The methods used include:
1) the analysis of theoretical references;
2) descriptive comparative linguistic analysis.
Conclusions. Based on the theoretical analysis, there are at least 14 ways to create a newly coined word, however most of the neologisms are existing words, that has been modified. Less than 1% of neologisms consists of completely new words. According to practical comparative analysis blending and derivation are by far most popular types of neologisms that are being used in slogans.