Santrauka:
Temos aktualumas yra studentai kurie mokosi lingvistikos, taip pat ir žmonės marketingo ir svetainių teksto kūrimo srityje, kurie nori išmokti naudoti kalbą taip, kad galėtų sukurti įtikinamą reklamą potencialiems klientams.
Darbo objektas yra turizmo svetainės, kurios naudoja epitetus ir metaforas.
Pagrindinė šio darbo problema – išsiaiškinti kaip epitetai ir metaforos yra naudojami verslo turizmo svetainėse kuriant įtaigius reklaminius tekstus.
Darbo tikslas - išsiaiškinti kokius epitetus ir metaforas naudoja verslo turizmo svetainės ir kaip jie veikia klientus ir jų emocijas.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti kokią įtaką gali turėti epitetų ir metaforų naudojimas turizmo svetainių tekstuose.
2. Atpažinti kokie epitetai ir metaforos gali būti naudojami turizmo svetainių tekstuose.
Darbo metodai:
1. teorinės medžiagos analizė;
2. lingvistinė analizė, pagrįsta aprašymu bei palyginimu.
Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: teorinės ir praktinės.
Teorinėje dalyje aptariami epitetų ir metaforų tipai bei jų panaudojimas turizmo svetainėse. Apibendrinus teorinius teiginius, atlikta lingvistinė praktinė analizė. Remiantis lingvistinės analizės rezultatais, galima teigti, kokiuose turizmo svetainėse yra naudojami epitetai ir metaforos ir kaip jie daro įtaką potencialiems klientams.
Description:
The relevance of the paper is to people in the marketing field to learn how to properly use language in order to create a message they want to give to the viewers in their advertisements.
The subject matter of the paper is the cases of tourism websites that use epithets and metaphors and how they are used.
The problem question of the paper is is to find out how epithets and metaphors are used when creating emotional affect in advertisement and how they help to attract customers while playing with their emotions.
The aim of the paper is to reveal epithets and metaphors that most tourism websites use to make their website more appealing.
The objectives are:
1. to theoretically develop linguistic ways in types of epithets and metaphors used for tourism advertisements in order to influence their viewers;
2. to reveal the features of the practical use of the epithets and metaphors while creating the tourism websites;
The methods used include:
1. the analysis of theoretical references;
2. the descriptive comparative linguistic analysis.
The paper consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part gives a review of epithets and metaphors that can be used in tourism business websites. Having analysed the arguments found in the theoretical works of epithets and metaphors and their use, the practical linguistic analysis was performed. The results of the linguistic study reveal what kind of epithets and metaphors were used in tourism business websites the most