Santrauka:
Tyrimo tikslas. Reklama internete laikoma įprastu reiškiniu. Labiausiai paplitęs reklamos metodas yra reklaminės antraštės. Reklamuotojai įtraukia tekstą į šias reklamjuostes ir yra pastebima, kad stilistinės priemonės vaidina svarbų vaidmenį šiuose tekstuose. Baigiamajame darbe siekiama išanalizuoti angliškos kalbos reklamjuostes, bei kokie stilistiniai įrankiai naudojami sustiprinti tekstų žinutę.
Tyrimo metodologija Baigiamajame darbe pateikiama teorinė stilistikos priemonių apžiūra, jų atliekamos funkcijos ir pateikiamas bendras įvadas į internetines reklamas. Praktinę analizę sudaro 100 angliškų reklamjuosčių tekstų pavyzdžiai. Iš kitų mokslininkų surinkta teorinė informacija buvo naudojama tekstams identifikuoti ir analizuoti. Atlikus analizę paaiškėjo, kad tam tikros specifinės stilistinės priemonės buvo naudojamos reklaminių antraščių tekstui sustiprinti.
Išvados. Buvo nustatyta, kad reklamjuostės tekstams sustiprinti buvo naudojami skirtingi stilistiniai įrankiai. Kai kurie įrankiai buvo labiau paplitę nei kiti. Įvairių stilistinių įrankių aptikimo dažnumas priklauso nuo žinutės, skirtos potencialiam klientui.
Praktinis pritaikymas. Reklaminės juostos sėkmė stipriai priklauso nuo pasirinkto stiliaus įrenginio. Tinkamai parinktas įrenginys sustiprins patį pranešimą ir sudomins potencialius klientus. Reklamuotojai turėtų atsižvelgti į šią informaciją. Šio bakalauro darbo rezultatai rodo stilistikos paplitimą internetiniuose reklamos tekstuose ir to nereikėtų nuvertinti.
Description:
Research purpose. Internet advertisement is considered to be a regular occurrence on the internet. The most prevalent method is the usage of banner advertisements. Advertisers incorporate text into these banners and it is noticed that stylistic devices play a part in these texts. The paper aims to analyse English banner advertisements and what stylistic devices are being used to intensify the message of texts.
Research Methodology. The paper provides the theoretical coverage of stylistic devices, what functions they accomplish, and provides a general introduction into the online advertisement. The practical analysis consists of 100 examples of English banner advertisement texts. Gained theoretical information from the other scholars was used to identify and analyse the texts. The analysis revealed that stylistic devices were used to intensify the message of banner texts.
Findings. It was found that different types of stylistic devices were used to strengthen banner texts. Some devices were more prevalent than others. The frequency of appearances depended upon the messages which were intended to be delivered to the potential customer.
Practical value. The success of the banner advertisement greatly depends upon the choice stylistic device. The well-chosen device will intensify the message itself and gather stronger attraction from the potential customers. Advertisers should take this information into account. The results of this bachelor thesis show the prevalence of stylistics in online advertisement texts and it should not be underestimated.