Santrauka:
Tyrimo tikslas. Būdai sustiprinti žodžio reikšmę reklamose dabar yra gana aktuali tema. Žodžiai reklamose atlieka gana svarbia funkcija pritraukti klientą ir padaryti puikų pirmą įspūdį apie produktą, todėl darbo tikslas yra išsiaiškinti įvarius būdus sustiprinti žodžio reikšmę reklamose.
Tyrimo metodologija. Naudojantis teoriniais šaltiniais pavyko apibrėžti kaip gali būti keičiama žodžio reikšmė ir kaip ji gali būti sustiprinama įvairaus tipo reklamose. Lingvistinė analizė buvo taikoma norint atskleisti kaip marketingo atstovai naudoja būdus sustiprinti žodžio reikšmę ir kokius būdus jie renkasi dažniausiai.
Išvados. Remiantis atliktos lingvistinės analizės rezultatais, galima teigti kad reklamose dažniausiai naudojamas būdas keisti žodžių reikšmę yra būdvardžių skirstymas laipsniais. Šie laipsniai skirstomi nuo aukščiausio iki silpniausio laipsnio. Daugiausiai naudojamas laipsnis yra teigiamas laipsnis, nes jis yra paprasčiausiai suprantamas ir gana informatyvus. Mažiausiai naudojamas būdas pakeisti žodžių reikšmę, yra būdvardžiai kurių laipsniuoti yra neįmanoma: awful; excellent; totally; tokios reklamos turi mažiau išskirtinumų ir nėra tiek patrauklios kiek naudojant laipsninius būdvardžius.
Description:
Research purpose. Ways of intensifying word meaning in advertisements are crucial in marketing these days. Since advertisements contain words that make up a client's first impression of a product, it is important to find out the most effective ways to make the words stand out. The aim of the paper is to reveal efficient and most popular ways of intensifying word meaning in different types of advertisements.
Research methodology. Analysing theoretical sources helped to define what word meaning is and ways to change it. Advertisements and their importance in media through all stages of time showed that it is crucial to every company to have a good marketing strategy. Linguistic analysis was done to find out the most popular ways of changing word meaning and which ways are the most popular.
Findings. Linguistic analysis revealed that most common way of changing word meaning in advertisements is by using degree adjectives. These adjectives are separated into three different degrees: (a) positive degree; (b) comparative degree; (c) superlative degree. Positive degree is the most used in online advertisements since it is quite simple and gives a good amount of needed information. The least common way of changing word meaning was by using non-gradable degrees: awful; excellent; totally. Said degrees tend to be oversimplified and can not be increased any more, which leaves no room to make the advertisements more interesting and eye-catching.