Santrauka:
Didžiąją dalį paslaugų kūrimo sprendimuose sporto industrijoje lemia
vartotojai. Sporto organizacijose vykstantys visi procesai, turi vykti taip, kad vartotojų poreikiai būtų
tenkinami, o lūkesčiai pranokstami. Paslauga, organizacijos veiklos kokybė, yra neatsiejama nuo
vertės sukūrimo. Besikeičiant sporto industrijos aplinkai, keičiasi ir kokybės sampratos
dinamiškumas. Norint gerinti kokybę sporto organizacijoje, būtina atsižvelgti į tam tikras sąlygas,
kurios įgyvendinamos konkrečiomis strategijomis ir programomis, šis procesas yra nenutrūkstamas
sporto organizacijose.
Nukrypimus nuo pageidaujamo kokybės lygio ir imtis reikiamų veiksmų padeda nulatinė
vartotojų pasitenkinimo ar nepasitenkinimo kontrolė. Ši kontrolė dažniausiai atliekama, analizuojant
organizacijų veiklos rezultatus arba darant specialius tyrimus. Norint ne tik išlaikyti lojalius, esamus
vartotojus bet ir nuolatos pritraukti naujus, sporto organizacijoms ypatingai svarbu mokėti vertinti
siūlomos paslaugos kokybę (Šimkus ir Pilelienė, 2010).
Description:
Most service development decisions in the sports industry are driven by consumers. All processes that take place in sports organizations must take place in such a way that the needs of consumers are met and expectations are exceeded. Service, the quality of an organization's performance, is inseparable from value creation. As the environment of the sports industry changes, so does the dynamism of the concept of quality. In order to improve quality in a sports organization, it is necessary to take into account certain conditions, which are implemented by specific strategies and programs, this process is continuous in sports organizations. Deviations from the desired quality level and taking the necessary action are facilitated by zero control of consumer satisfaction or dissatisfaction. These controls are usually carried out by analyzing the performance of organizations or by carrying out specific studies. In order not only to keep loyal, existing consumers but also to constantly attract new ones, it is especially important for sports organizations to be able to assess the quality of the offered service (Šimkus and Pilelienė, 2010).