Santrauka:
Augant sporto industrijai, auganti rinka ir konkurentų skaičius, verčia
ieškoti naujų būdų pildyti vartotojų poreikius ir sukelti pasitenkinimą viršijantį lūkesčius, todėl
paslaugos kokybės tyrimas skatina pertvarkyti ir parengti metodiką paslaugos kokybei tirti. Daugėja
privačių ir didelių-tinklinių sporto klubų, šie konkurencingesni nei mažieji, gali teikti paslaugas už
mažesnę kainą (Power, Greenwell, 2016). Todėl vertinant paslaugų kokybę yra svarbu tai, kaip yra
tiksliai nusakoma paslaugų sritis: sporto, fizinio aktyvumo, laisvalaikio ir kita. Kita vertus, kiekvieno
sporto klubo svarbiausias uždavinys yra užtikrinti kokybišką paslaugą teikiamą vartotojui, todėl visi
paslaugos teikimo procesai turi būti nukreipti ir vykti taip, kad vartotojų reikalavimai būtų tenkinami,
o lūkesčiai pranokstami. Todėl norint sukurti kokybišką paslaugą svarbu atsižvelgti į vartotojų
nuomonę bei susidaryti tikslinę auditoriją, į kurią ta paslauga būtų orientuota. Atsižvelgiant į tai
sporto klubams ypatingai aktualu gebėti vertinti siūlomų sporto paslaugų kokybę, norint ne tik
išlaikyti esamus vartotojus, tačiau ir nuolat pritraukti naujus (Šimkus, Pilelienė, 2010).
Description:
As the sports industry grows, the growing market and the number of competitors force us to look for new ways to meet consumer needs and lead to satisfaction exceeding expectations, so service quality research encourages redesign and the development of methodologies for service quality research. There is a proliferation of private and large-volleyball sports clubs, which are more competitive than small ones and can provide services at a lower cost (Power, Greenwell, 2016). Therefore, when assessing the quality of services, it is important how the service area is precisely defined: sports, physical activity, leisure, and so on. On the other hand, the most important task of every sports club is to ensure the quality of service provided to the consumer, so all service delivery processes must be directed and conducted in such a way that consumer requirements are met and expectations are exceeded. Therefore, in order to create a quality service, it is important to take into account the opinion of users and to form a target audience to which that service would be targeted. Taking this into account, it is especially important for sports clubs to be able to assess the quality of sports services offered in order not only to retain existing users, but also to constantly attract new ones (Šimkus, Pilelienė, 2010).