Santrauka:
Sportas visais laikais užimdavo svarbią vietą pasaulyje bei
visuomenėje. Nuo senų laikų sportas vienydavo bendruomenes siekti bendrų tikslų. Šiais laikais visas
sportas peraugo į dalyką iš kurio galima uždirbti. Sportas vaidina gyvybiškai svarbų vaidmenį
Europos visuomenėje, nes jis ne tik prisideda prie žmonių sveikatos ir gerovės, bet ir daro didelį
ekonominį poveikį žemynui. Augantis sporto reiškinys kaip verslas skatina analizuoti sporto
industrijos dalyvius, jų veiklą, kuri dabar yra dinamiška ir reikalaujanti specifinių žinių. Mūsų
dienomis sporto organizacijos siekia įsitvirtinti rinkoje, gamina įvairius sporto šakų produktus,
kuriuose labai didelė konkurencija, būtent todėl būtina išanalizuoti, kaip pasiekiamos sporto
organizacijos konkurencinis pranašumas. Vienas iš metodų yra įvaizdžio formavimas (Virvilaitė,
Dilys, 2007).
Pastaruoju metu niekas neabejoja, jog organizacijos įvaizdis yra vienas labiausiai lemiančių
veiksnių formuojant nuomonę apie ją. Žmonės vis labiau teikia prioritetą sukurtam įvaizdžiui nei
realybei (Vaitkutė-Baltušienė, 2015). Sporto klubai ar organizacijos susiduria su įvaizdžio
puoselėjimo problemomis arba išvis nekreipia dėmesio į tai. Tačiau būtent sporto organizacijos
tinkamai suformuotas įvaizdis - tai kryptingas ir nuoseklus organizacijos darbas, kuris atsispindi
visuomenėje (Virvilaitė, Dilys, 2007). Todėl aktualu, kaip ir kokiomis priemonėmis būtų galima
stiprinti klubo įvaizdį rinkoje.
Description:
Sport has always occupied an important place in the world as well
society. From ancient times, sport has united communities toward common goals. These days, all
sport has evolved into a thing from which one can earn. Sport plays a vital role
In European society, because it not only contributes to people's health and well-being, but also does great
economic impact on the continent. The growing phenomenon of sport as a business encourages the analysis of sport
industry, their activities, which are now dynamic and require specific knowledge. Ours
sports organizations seek to establish themselves in the market, produce a variety of sports products,
in which competition is very high, which is why it is necessary to analyze how sport is achieved
competitive advantage of the organization. One of the methods is image formation (Virvilaitė,
Dilys, 2007).
Lately, no one doubts that the image of an organization is one of the most decisive
factors in forming an opinion about it. People are increasingly prioritizing the image they create over
to reality (Vaitkutė-Baltušienė, 2015). Sports clubs or organizations face image
problems of nurturing or ignoring it at all. But it is sports organizations
a well-formed image is the purposeful and consistent work of an organization that is reflected
in society (Virvilaitė, Dilys, 2007). It is therefore relevant how and by what means it would be possible
to strengthen the image of the club in the market.