Santrauka:
Sparčiai vystantis sporto industrijai, plečiasi sporto organizacijų ir įmonių
įvairovė, vis daugiau dėmesio skiriama sporto organizacijų marketingo tobulinimui. Didėjant ir
stiprėjant sporto paslaugas teikiančių sporto organizacijų ar įmonių rinkai stiprėja ir tarp jų vykstanti
konkurencinė kova. Konkuruojančių sporto paslaugas teikiančių organizacijų pagrindine užduotimi
tampa teikiamų paslaugų vartotojų, klientų pritraukimas ir jų išlaikymas.
Neigiamą įtaką sporto įstaigų lankomumui, klientų pritraukimui daro nusistovėjusios ir
pasenusios marketingo strategijos, reklamos nebuvimas, nemokėjimas sudominti šiuolaikinės
auditorijos. Ypač dabartinės situacijos šalyje metu sporto organizacijos nebesugeba sudominti savo
teikiamomis paslaugomis, sporto teikiama nauda. Siekiant didesnio paslaugų vartotojų kiekio
pritraukimo, geresnio vartotojų poreikių tenkinimo bei aukštesnio vartotojų pasitenkinimo lygio,
sporto organizacijoms ar įmonėms būtina analizuoti rinkoje vykstančius procesus, marketingo
komplekso elementus, įvertinti organizacijos stiprybes, silpnybes, galimybes bei grėsmes, privalu
naudingai išnaudoti esamus išteklius, išmanyti praktinius rinkos valdymo ir marketingo metodus.
Marketingo komplekso ir jo atskirų elementų tobulinimo pagalba, Kazlų Rūdos sporto centras
padidins savo populiarumą, pritrauks daugiau klientų ir pakels savo paslaugų vartojimo lygį.
Description:
With the rapid development of the sports industry, sports organizations and companies are expanding
diversity, there is an increasing focus on improving the marketing of sports organizations. Rising and
as the market for sports organizations or companies providing sports services strengthens, so does the process between them
competitive struggle. The main task of competing sports service organizations
attracting and retaining users and customers of the services provided.
The attendance of sports institutions and the attraction of customers have a negative impact on the established and
outdated marketing strategies, lack of advertising, inability to interest the modern
audiences. Especially in the current situation in the country, sports organizations are no longer able to interest themselves
the benefits of sport. In order to increase the number of service users
attracting, better meeting consumer needs and higher levels of consumer satisfaction,
sports organizations or companies need to analyze the processes taking place in the market, marketing
elements of the complex, assess the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the organization
make good use of available resources, know practical market management and marketing methods.
Assistance in the improvement of the marketing complex and its individual elements, Kazlų Rūda Sports Center
will increase its popularity, attract more customers and raise the level of consumption of its services.