Santrauka:
Kiekvienai įmonei yra svarbu atitikti kliento lūkesčius. Įmonės stengiasi
pritraukti ir išlaikyti esamus klientus. Tai yra svarbu ir įmonėms, kurios organizuoja renginius, taip
norėdamos patraukti klientų dėmesį. Norint žinoti, ar renginys teikia naudą įmonei ir joms klientams,
reikia atlikti tyrimą, kurio metu tai būtų išsiaiškinta. Sužinojus kokį pasitenkinimą jaučia klientai
organizuojamo renginio metu būtų galima tobulinti įmonės trūkumus. Anot Laitinen (2013), klientų
pasitenkinimas yra sudarytas iš 3 punktų: lūkesčiai, paslaugos kokybė, įvertinimas. Pirmiausia klientas
turi susiformavęs lūkesčius apie gaunamą produktą, o vėliau jis palygina savo patirtį su lūkesčiais.
Klientų pasitenkinimas yra pagrindinis sėkmės garantas, norint, jog įmonė užtikrintai veiktų rinkoje.
Description:
It is important for every company to meet customer expectations. Companies are trying
attract and retain existing customers. This is also important for companies that organize events, yes
to grab the attention of customers. To know if an event is benefiting the company and their customers,
a study needs to be done to find out. Finding out how satisfied customers feel
the company's shortcomings could be improved during the event. According to Laitinen (2013), customers
satisfaction consists of 3 points: expectations, quality of service, evaluation. Customer first
has formed expectations about the product to be obtained, and then he compares his experience with expectations.
Customer satisfaction is the key to success for a company to operate confidently in the marketplace.