Santrauka:
Bet kokiame, šių dienų versle yra svarbūs ne tik klientai ir svečiai, bet
lygiai taip pat ir įmonės darbuotojai, kadangi be darbuotojų rezultatų ir tiesioginio bendravimo nebūtų
lojalių klientų ar svečių. Vis daugiau dėmesio pradedama skirti darbuotojo padėčiai organizacijoje ar
įstaigoje, kaip darbuotojai jaučiasi darbo metu, kas juos skatina siekti geresnių rezultatų, kurie yra
svarbūs ne tik įmonei ar organizacijai, bet ir asmeniškai darbuotojui (DesRochers, 2018). Siekiant
išlaikyti darbuotojų pasitenkinimo lygį, įvairiose organizacijose ir įstaigose yra taikomos specialios
vidinio marketingo programos, kurios daro įtaką darbuotojų motyvacijai, savijautai darbo metu, darbo
rezultatams ir komunikacijai su svečiais ar klientais.
Description:
In any business these days, not only customers and guests are important, but
the same goes for the company’s employees, as without employee results and direct communication, there would be no
loyal customers or guests. Increasing attention is being paid to the position of the employee in the organization or
in the institution, how employees feel at work, which motivates them to achieve better results, which is
important not only to the company or organization but also to the individual employee (DesRochers, 2018). In order to
to maintain the level of employee satisfaction, various organizations and institutions are applying special
internal marketing programs that affect employee motivation, well-being at work, work
results and communication with guests or customers.