Santrauka:
Svetingumo pramonė yra tai, kas turistui suteikia įvairias patirtis pradedant nuo
apgyvendinimo paslaugų iki maitinimo. Dažnais atvejais ši rinka yra perpildyta. Šiandien
ekonomikoje būtų gana sunku surasti tokią sritį, su kuria norėdama įeiti į rinką, įmonė neturėtų sau
konkurentų. Gana dažnai vieną prekę ar paslaugą teikia kelios įmonės. Šios konkuruoja tarpusavyje,
kas pritrauks daugiau klientų ir gaus didesnį pelną nei konkurentai. Konkurencija yra neatsiejama nuo
betkurios įmonės veiklos. Tačiau konkurencija suteikia ir nemažai privalumų. Tinkama konkurencija
skatina įmones tobulėti, būti pažangesnėmis, atsinaujinti. Konkurencija aktuali ne tik pačioms
įmonėms, bet ir jų vartotojui. Jam yra suteikiamos kuo geresnės sąlygos įsigyti vieną ar kitą prekę ar
pasinaudoti paslauga. Svetingumo sektorius yra viena iš tų sričių, kurioje taipogi gausu
konkuruojančių įmonių.
Description:
The hospitality industry is what gives tourists a variety of experiences starting from
accommodation services before meals. In many cases, this market is overcrowded. Today
economy, it would be quite difficult to find an area where a company would not have to afford to enter the market.
competitors. Quite often, one product or service is provided by several companies. These compete with each other,
which will attract more customers and get higher profits than competitors. Competition is inseparable from
activities of any company. However, competition also offers a number of advantages. Fair competition
encourages companies to improve, be more advanced, innovate. Competition is not just about themselves
businesses but also their consumer. He is given the best possible conditions to purchase one or another product or
take advantage of the service. The hospitality sector is one of those areas where it is also plentiful
competing companies.