Santrauka:
Pastaruoju metu yra labai svarbu atrasti kažką naujo ir pritraukiančio
turistų srautus (pavyzdžiui 2018 metais pasaulyje itin pagarsėjo Vilniaus miesto reklama, kuri Vilnių
pristatė kaip Europos G tašką), o jiems atvykus apgyvendinimo įstaigos siekia suteikti ne tik nakvynę,
bet taip pat pelnyti papildomų pajamų iš įmonės teikiamų paslaugų. Šis darbas apie viešbučio
paslaugų plėtros galimybes yra aktualus ne tik konkrečiam „Corner Hotel“ viešbučiui, bet taip pat ir
kitoms apgyvendinimo įstaigoms, kurioms suteiktų galimybę apžvelgti naujas idėjas, kurias
atitinkamai pakoregavus galima pritaikyti. Šiuolaikiniai žmonės tampa vis išrankesni, o paslaugų
sfera vis konkurencingesnė, todėl reikia ieškoti naujų būdų kaip tobulėti šiame versle. Viešbučio
paslaugų pasiūla padeda lengviau pritraukti klientus, taip pat papildomos mokamos paslaugos
suteikia papildomą pelną įmonei. Todėl aktualu išnagrinėti ir numatyti naujoves kurios viešbučiui
pritrauktų daugiau klientų.
Description:
Lately, it’s been very important to discover something new and engaging
tourist flows (for example, in 2018, the advertisement of Vilnius city, which Vilnius
presented as a European G-spot) and, on arrival, the accommodation establishments aim not only to provide accommodation,
but also to earn additional income from the services provided by the company. This work is about the hotel
service development opportunities are relevant not only for a specific Corner Hotel hotel, but also
other accommodation establishments to provide an opportunity to review new ideas that
can be adjusted accordingly. Modern people are becoming more picky while in service
the sphere is becoming more competitive, so new ways need to be found to improve in this business. Hotel
the range of services offered makes it easier to attract customers, as well as additional paid services
provides additional profits to the company. Therefore, it is important to examine and anticipate innovations for the hotel
attract more customers.