Santrauka:
Bet kuris svetingumo pramonės segmentas, veikiantis kaip paslaugų
pramonė, savo teikiamas paslaugas orientuoja į visą kliento patirtį. Svetingumo sektoriuje kliento
pasitenkinimas yra laikomas pagrindiniu įmonės sėkmės elementu, esminiu kriterijumi nustatant
paslaugų ar produktų kokybę klientams ir taip pat ypač svarbus organizaciniam įmonės išlikimui.
Šiame globalizacijos amžiuje kuriasi vis daugiau ir daugiau viešbučių bei kitų tarpusavyje aktyviai
konkuruojančių apgyvendinimo įmonių. Tačiau visos jų teikiamos paslaugos paprastai yra labai
panašios viena į kitą, ir esminis jas skiriantis aspektas yra aptarnavimo kultūra, kuri kiekvienai
apgyvendinimo įmonei suteikia tam tikrą charakterį. Anot Hudson S. ir Hudson L. (2017), šiandien,
įmonės pasikeitė drastiškai, ekonomika perėjo nuo priklausomos gamybai prie dėmesio savalaikių
kokybiškų paslaugų teikimui. Klientų aptarnavimas bei jo kultūra yra svarbesnis nei bet kada
anksčiau, nes vis daugiau klientų nori gauti išskirtinį personalizuotą dėmesį ir yra mažiau atlaidūs
vidutiniškas paslaugas teikiančioms apgyvendinimo įstaigoms. Tačiau nepaisant jo svarbos,
kokybiškas, personalizuotas aptarnavimas ,,su nuoširdžia šypsena“ yra išimtis, o ne norma daugelyje
pasaulio šalių. Todėl šiuo metu didžiausias viešbučių verslų kūrėjų iššūkis yra sukurti viešbutį, kuris
alsuotų gyvenimu, ir taip pat taptų vieta turinčia sielą. The Ritz-Carlton Hotel prezidentas yra
pasakęs: ,,prisiminimus kuria žmonės, o ne daiktai. Jei paklaustume svečių, kokios spalvos kilimas
buvo jų kambaryje, jie greičiausiai nežinos. Tikroji vertė kyla iš ponių ir ponų, kurie atneša gyvenimą
į viešbutį. Dešimt procentų yra platforma, o likusi dalis – tai žmonės“.
Description:
Any segment of the hospitality industry that acts as a service
industry, focuses its services on the entire customer experience. In the hospitality sector, the client
satisfaction is considered a key element in a company’s success, an essential criterion in determining
the quality of services or products to customers and is also particularly important for the organizational survival of the company.
In this age of globalization, more and more hotels and others are actively interacting
competing accommodation establishments. However, all the services they provide are usually great
similar to each other, and an essential aspect that distinguishes them is the culture of service that everyone has
gives the accommodation establishment a certain character. According to Hudson S. and Hudson L. (2017), today,
companies have changed drastically, the economy has shifted from production-dependent to focus on timely
provision of quality services. Customer service and its culture is more important than ever
in the past because more and more customers want exclusive personalized attention and are less forgiving
medium-sized accommodation establishments. However, despite its importance,
quality, personalized service "with a sincere smile" is the exception and not the norm in many
countries of the world. Therefore, currently the biggest challenge for hotel business developers is to create a hotel that
breathe life, and also become a place with a soul. The President of The Ritz-Carlton Hotel is
saying, “memories are created by people, not things. If we ask guests what color carpet
was in their room, they probably won’t know. True value comes from the ponies and gentlemen who bring life
to the hotel. Ten percent is a platform and the rest is people. "