Santrauka:
Koo, Yu, Han, (2020) atliktas tyrimas parodė, jog lojalumo programos
yra vienas esminių veiksnių skatinant klientų lojalumą prekės ženklui svetingumo sektoriuje.
Organizacijoms yra labai svarbu suprasti, kokios lojalumo programų savybės yra tinkamos
kiekvienam klientų segmentui, kad galėtų sėkmingai konkuruoti ir pritraukti lojalius klientus (Koo,
Yu, Han, 2020). Kitaip tariant, svarbu klientų lojalumo programas pritaikyti kiekvienam klientų
segmentui, taip patenkinant skirtingų segmentų poreikius ir sukuriant išskirtinį ryšį su kiekvienu
klientu.
Description:
A study by Koo, Yu, Han, (2020) showed that loyalty programs
is one of the key factors in promoting customer loyalty to the brand in the hospitality sector.
It is very important for organizations to understand what features of loyalty programs are appropriate
for each customer segment in order to successfully compete and attract loyal customers (Koo,
Yu, Han, 2020). In other words, it is important to tailor customer loyalty programs to each customer
segment, thus meeting the needs of different segments and creating a unique connection with each
customer.