Santrauka:
Paslaugų marketingo kompleksas yra skirtingų marketingo sprendimų,
strategijų ir taktikų, kurias naudoja įmonė norėdama parduoti savo paslaugas, derinys. Paslaugų
marketingą sudaro septyni skirtingi komponentai, tačiau jų visų tikslas yra vienas – didinti suvokimą
apie įmonės teikiamas paslaugas ir gerinti vartotojų pasitenkinimą jomis (Thabit, Raewf, 2018).
Paslaugų sferoje efektyviai koordinuojamas paslaugų marketingo kompleksas sudaro
sąlygas įgyti konkurencinį pranašumą ir gerinti organizacijos veiklą. Sanatorijos teikia daugybę
skirtingų paslaugų, nuo gydymo iki apgyvendinimo ir maitinimo, todėl jos savo veikloje
neišvengiamai susiduria su marketingo komplekso elementais ir negali ignoruoti jų svarbos.
Sveikatingumo ir apgyvendinimo paslaugas teikiančios įstaigos pirmiausiai turi išanalizuoti rinką ir
panaudoti marketingo komplekso elementus, kurie padėtų įmonės teikiamoms paslaugoms pasiekti
tikslinę auditoriją, geriau suvokti vartotojų poreikius ir juos patenkinti.
Description:
A complex of service marketing is a combination of different marketing solutions,
a combination of strategies and tactics used by a company to sell its services. Services
Marketing has seven different components, but they all have one goal: to increase awareness
about the services provided by the company and to improve consumer satisfaction with them (Thabit, Raewf, 2018).
In the field of services, an effectively coordinated service marketing complex consists of
conditions for gaining a competitive advantage and improving the performance of the organization. Sanatoriums provide many
different services, from treatment to accommodation and meals, making them in their activities
inevitably face the elements of the marketing complex and cannot ignore their importance.
Institutions providing health and accommodation services must first analyze the market and
to use the elements of the marketing complex that would help to achieve the services provided by the company
target audience, better understand and meet consumer needs.