Santrauka:
Šio darbo aktualumą lemia sparti turizmo sektoriaus plėtra. Nuo turizmo yra neatsiejami
turizmo ištekliai, kuriuos išanalizuoti ir žinoti būtina, nes jie yra svarbūs organizuojant tiek vietinį,
tiek atvykstamąjį turizmą. Turizmo ištekliai yra vienas iš pagrindinių turizmo veiklą formuojančių
veiksnių, kurių pagrindu kuriami turizmo produktai. Turizmo ištekliai formuoja atitinkamą šalies ar
regiono įvaizdį, teikia naudą ekonomikai ir žmonėms, tad svarbu juos tikslingai išnaudoti. Gamtiniai
turizmo ištekliai turistams dažniausiai suteikia rekreacines, poilsio ir sveikatos gerinimo galimybes.
Kultūriniai turizmo ištekliai dažniausiai skirti patenkinti turistų pažintinius ir edukacinius poreikius,
susipažinti su tam tikros vietovės kultūra, paveldu, istorija bei gyvenimo būdu.
Description:
The relevance of this work is determined by the rapid development of the tourism sector. They are inseparable from tourism
tourism resources, which need to be analyzed and known, as they are important for the organization of both local,
both inbound tourism. Tourism resources are one of the main drivers of tourism activities
factors on the basis of which tourism products are developed. Tourism resources form the corresponding country or
image of the region, benefits the economy and the people, so it is important to make targeted use of them. Natural
tourism resources usually provide recreational, recreational and health-enhancing opportunities for tourists.
Cultural tourism resources are mainly designed to meet the cognitive and educational needs of tourists,
to get acquainted with the culture, heritage, history and way of life of a certain area.