Santrauka:
Šio darbo tema aktuali, nes šeimų turizmas sparčiai populiarėja, todėl turizmo
rinka turi būti prisitaikiusi prie keliaujančių šeimų poreikių. Šeimų turizmo paklausa dabar yra dar
svarbesnė nei kada nors, nes tai jau visa verslo industrija, kuriai šiandienos šeimų industrija yra
rytojaus klientai. Jų vartojimas, patirtis ir mėgavimasis lems, kokias atostogas pasirinks jų šeimos
ateityje (Alekrinskis ir kt., 2017). Šeimos dažniausiai keliauja keliomis kartomis, tad skiriasi kartų
poreikiai. Aktualu, kad turizmo rinka būtu prisitaikiusi, nes tai gali būti jų ateities klientai.
Description:
The topic of this work is relevant because family tourism is rapidly gaining popularity, leading to tourism
the market must be adapted to the needs of traveling families. The demand for family tourism is now still there
more important than ever because it is already the entire business industry for which today’s family industry is
tomorrow's customers. Their consumption, experience and enjoyment will determine what holiday their families choose
in the future (Alekrinskis et al., 2017). Families usually travel multiple generations, so they differ in generations
needs. It is important that the tourism market is adapted, as these may be their future customers.