Santrauka:
Didelės konkurencijos sąlygomis, kai rinkoje yra daugybė prekių ir
paslaugų pasirinkimo, dažnai įprastinės konkurencijos strategijos praranda poveikį. Vis dažniau
paslaugų teikimo įmonės ir sektoriai pradeda spręsti paslaugų kokybės užtikrinimo klausimą.
Kadangi paslaugų teikimo sektoriuje didžiausias dėmesys skiriamas kokybiškam aptarnavimui,
vartotojai ypač į tai atkreipia dėmesį. Ekonominio suklestėjimo metu įmonės didesnį dėmesį skyrė
plėtimuisi, o ne kokybei ir vartotojų pasitenkinimui. Tačiau siekiant patenkinti vartotojo lūkesčius,
būtina pasirūpinti paslaugos kokybės valdymu.
Visame verslo sektoriuje yra pripažįstama, kad kokybė viena iš svarbiausių konkurencinio
pranašumo priemonių. Tokiu atveju, įmonės yra skatinamos kurti ar pritaikyti kokybės užtikrinimo
modelius ir atlikti tyrimus, kurie didina konkurencingumą bei vertę, skatina įmones būti inovatyviom,
atlikti kokybės tyrimus ir atsižvelgti į vartotoją. Kuo didesnis konkurencingumas tarp įmonių, tuo
tyrimai, vertinant paslaugų kokybę tampa svarbesni.
Bloga paslaugų kokybė gali lemti įmonės pajamų mažėjimą ar net bankrotą. Siekti aukštos
kokybės ir vartotojų pasitenkinimo yra problema, su kuria susiduria šiuolaikinė paslaugų pramonė.
Description:
In a highly competitive environment where there are many products and
conventional competition strategies often lose their impact. Increasingly
service companies and sectors are beginning to address the issue of service quality assurance.
As the service sector focuses on quality service,
consumers pay particular attention to this. During the economic boom, companies paid more attention
expansion rather than quality and consumer satisfaction. However, in order to meet consumer expectations,
it is necessary to take care of service quality management.
Throughout the business sector, quality is recognized as one of the most important competitive
advantage measures. In this case, companies are encouraged to develop or adapt quality assurance
models and research that increase competitiveness and value, encourage companies to be innovative,
conduct quality research and consider the consumer. The greater the competitiveness between companies, the more
research is becoming more important in assessing the quality of services.
Poor service quality can lead to a drop in a company’s revenue or even bankruptcy. Aim for high
quality and customer satisfaction is a challenge facing the modern service industry.