Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje aptariama pardavimų, paslaugos ir marketingo komplekso elementų samprata, išanalizuojami marketingo elementai, jų įtaka pardavimų augimui, išskiriamos ir palyginamos autorių nuomonės. Analitinėje dalyje pateikiama AB „Eglės sanatorijos“ situacijos analizė bei anketinės tyrimo apklausos rezultatai. Trečioje darbo dalyje yra pateikiami pasiūlymai ir priemonės, padėsiančios padidinti „Maxi“ programos pardavimų apimtis.
Darbo problema – moksliniuose straipsniuose aprašoma, jog marketingo komunikacijos priemonės kuria lojalų santykį tarp įmonės ir kliento, didina žinomumą bei skatina daugiau pardavimų. Per pastaruosius metus AB „Eglės sanatorijos“ „Maxi“ programos, kuria renkantis klientai įmonei sugeneruoja didžiausias pajamas, pardavimai sumažėjo. Tai priverčia iškelti klausimą – kodėl taip nutiko, bei Pasitelkiant marketingo komplekso elementų pagalbą šią problemą išspręsti.
Darbo tikslas – Išsiaiškinti esminius „Maxi“ programos trūkumus ir paversti šią programą patrauklesne klientams.
Description:
Theoretical part covers about provided services, sales and marketing complex elements conception, writters oppinions are compared to each other. The analytical part presents the situation of „Egles sanatorija“ AB in Birstonas and the results of the questionnaire survey. The third part of the work presents offers and measures to increase „Maxi“ program sales volume in Birstonas.
The main problem of the work - scientific articles describes that marketing communication tools creates loyal relationship between company and customers. It increases knowledge of the company and generate more sales. Over the past year, sales of the “Maxi“ program has decreased. Company is forced to make a question - why does it happened? With the help of marketing complex elements this problem needs to be solved.
The aim - is to find the main disadvantages of the “Maxi“ program and to make this program more attractive to consumers.