Santrauka:
Profesinio bakalauro baigiamąjį darbą sudaro 3 dalys. Darbo teorinėje dalyje aprašomi teoriniai aspektai susiję su žinomumu. Analitinėje dalyje aprašoma UAB „BIOGRŪDAI“ situacijos analizė, pateikiama SSGG analizė bei vartotojų nuomonės tyrimas.su tyrimo metodika. Projektinėje dalyje aprašomi UAB „BIOGRŪDAI“ žinomumo didinimo marketingo komunikacijos priemonėmis pasiūlymai.
Darbo problema – UAB „BIOGRŪDAI“ žinomumo didinimui beveik nenaudoja marketingo komunikacijos priemonių, dėl to įmonės žinomumas potencialių klientų tarpe yra pakankamai mažas. Dažniausiai žinomumo didinimui pasitelkiamos tinkamai parinktos marketingo komunikacijos priemonės. Todėl galima kelti tokį probleminį klausimą: kokios marketingo komunikacijos priemonės naudotinos UAB „BIOGRŪDAI“ žinomumo padidinimui potencialių vartotojų tarpe?
Darbo tikslas – pateikti UAB „BIOGRŪDAI“ žinomumo didinimo marketingo komunikacijos priemonėmis sprendimus.
Description:
The professional bachelor's thesis consists of 3 parts. The theoretical part of the work describes the theoretical aspects related to notoriety. The analytical part describes the analysis of the situation of JSC BIOGRŪDAI, presents the SWOT analysis and the consumer opinion survey. With the research methodology. The project part describes the proposals for increasing the awareness of JSCB BIOGRŪDAI through marketing communication tools.
The problem of the thesis– JSC “BIOGRŪDAI“ hardly uses the means of marketing communication in order to enlarge the notoriety of the company. As a result of this, the notoriety of the company is rather low. It is essentially important to use the right means of marketing communication with the purpose to enlarge the notoriety of the company. The thesis discloses the problem – inadequate notoriety of the JSC “BIOGRŪDAI“ among potential consumers.
The aim –to present the solutions of the notoriety enlargement of the JSC “BIOGRŪDAI“ focusing on the situation analysis and the research of consumers‘opinions.