Santrauka:
Teorinėje dalyje, buvo nagrinėjama komunikacija ir jos priemonės: ryšiai su visuomene, reklama ir pardavimų skatinimas, internetinis marketingas ir asmeninis pardavimas. Analitinėje dalyje atlikta Lithuanian pub Entry situacijos analizė ir atliktas Kauno miesto gyventojų tyrimas. Projektinėje dalyje sudarytas marketingo komunikacijos veiksmų planas siekiant patobulinti įmonės komunikaciją su vartotojais.
Darbo problema. Skirtingi literatūros šaltiniai pateikia ne vienodas komunikacijos priemones, kurios yra tinkamos kavinėms. Autoriai skirtingai siūlo restoranams komunikuoti su vartotojais remiantis komunikacijos priemonėmis. Lithuanian pub Entry nėra pilnai išnaudojamos komunikacijos priemonės, dėl šios priežasties yra nepasiekiami geriausi rezultatai įmonėje. Todėl darbo problemą galima formuluoti šiuo klausimu: kokios galimos Lithuanian pub Entry komunikacijos tobulinimo kryptys?
Darbo tikslas - pateikti Lithuanian pub Entry komunikacijos tobulinimo sprendimus.
Description:
In the theoretical part, the communication and its means – public relations, advertising, sales promotion, Internet marketing and personal selling were analyzed. The analytical part consists of the investigation of the current situation of Lithuanian Pub Entry and the citizen survey of Kaunas area was carried out. In the practical part, the plan of marketing strategies was distinguished for achieving a better communication with customers.
The problem – different sources do not provide the same means of communication, suitable for cafés. Authors propose diverse approaches for restaurants of communicating with customers basing on the means of communication. Lithuanian Pub Entry does not effectively use the means of communication. For this reason, better results are not achieved. Thus, the problem can be formulated as such: what are the possible directions of improving communication for Lithuanian pub Entry?
The aim: to provide solutions for improving communication tools for Lithuanian Pub Entry.