Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama keleivių pervžimo teorinė analizė.
Analitinėje dalyje pristatoma įmonė UAB „Ollex“, kokios įmonėje kyla organizavimo
problemos, pristatomas tyrimo metodas ir pagal jį teikiami pasiūlymai kaip tobulinti keleivių
pervežimo procesą. Projektinėje dalyje pateikiamas konkretus metodas problemoms spręsti. Darbo problema - Keleivių pervežimo organizavimo proceso trūkumai, tokie kaip
vėlavimas ir maršruto neišvystimas.
Darbo tikslas - Išanalizuoti UAB ,,Ollex“ keleivių ekspreso organizavimo procesą, jo
trūkumus bei pateikti tobulinimo pasiūlymus.
Darbo metodai – Mokslinės literatūros, šaltinių analizė, anketinė apklausa,
konsultacijos.
Description:
The theoretical part discusses the theoretical analysis of
passenger transportation. The analytical part presents the company UAB Ollex, what
are the organizational problems in the company, presents the research method and
provides suggestions on how to improve the passenger transportation process. The
project part provides a specific approach to problem solving. The main problem of the – Weaknesses in the process of organizing passenger
transport, such as delays and underdevelopment of the routes.
The aim of the work- To analyze the process of organizing the passenger express
of UAB Ollex, its shortcomings and to submit suggestions for improvement.
Methods of the work - Scientific literature, analysis of sources, questionnaire survey,
consultations.