Santrauka:
Pirmojoje darbo dalyje nagrinėjama kokybės vadybos samprata, ISO
9000 šeimos standartai, antrojoje dalyje aprašoma įmonės situacijos analizė, pateikiami tyrimo
metodai ir organizacija, trečiojoje dalyje pateikiami identifikuotų problemų sprendimo būdai. Darbo problema: Kokie turi būti priimti sprendimai dėl ISO 9001 kokybės vadybos
sistemos tobulinimo, siekiant atitikti klientų poreikius?
Darbo tikslas: ištyrus UAB „Baltic Transline“ įmonės paslaugų kokybę, pateikti ISO
9001 kokybės vadybos sistemos tobulinimo sprendimus.
Darbo metodai: mokslinės literatūros palyginamoji analizė, kokybinis duomenų rinkimo
metodas, duomenų analizė, pusiau struktūrizuotas interviu.
Description:
First part consists of research of quality management concept and
standards of ISO 9000 family. Second part consists of analysis of company’s setting as well as
methods and organization of research itself. Third part consists of solutions to identified problems. The main problem of the (professional BA thesis) - what solutions must be
implemented in order to improve ISO 9001 quality management system and meet customers’
needs?
The aim of the (professional BA thesis) – provide improvement solutions for ISO
9001 quality management system after examining service quality of UAB „Baltic Transline“
company.
Objectives of the (professional BA thesis): quality management system of UAB
„Baltic Transline“.
Methods of the (professional BA thesis) – comparative analysis of scientific literature,
qualitative data collection method, data analysis, interview.