Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama mokslininkų nuomonė apie asortimento sąvoką, kaip skirstomas asortimentas ir į ką būtina atkreipti dėmesį kuriant naujos ar tobulinant senos įmonės asortimentą. Praktinėje darbo dalyje pateikiami tyrimo rezultatai apie UAB „Radhė“ įmonę. Tyrime aiškintasi, kuo pirkėjoms išskirtinė „Radhė“ rūbų parduotuvė ir ko trūksta joje. Paskutinėje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai nagrinėjamos įmonės asortimento tobulinimui.
Darbo problema. Siauras UAB „Radhė“ asortimentas. Įmonė neprisitaikiusi įvairesnių poreikių rūbams turintiems žmonėms, todėl nesulaukia daug klientų ir džiaugtis didėjančiu pelnu.
Darbo tikslas. Atlikus teorinį sprendimų pagrindimą ir empirinį UAB „Radhė“ vartotojų nuomonės tyrimą, pateikti asortimento tobulinimo sprendimus.
Darbo metodai. Darbe naudota mokslinės literatūros, antrinių duomenų analizė ir kiekybinis tyrimas – anketinė apklausa.
Description:
The theoretical part discusses the opinion of scientists about the concept of assortment, how the assortment is divided and what needs to be taken into account when creating a assortment of a new or improving an old company. The practical part of the work presents the results of the research about UAB "Radhė" company. The study explained what makes UAB “Radhė” clothing store unique for shoppers and what is missing from it. The last part of the work presents suggestions for improving assortment of the company.
The main problem of the (professional BA thesis) – narrow assortment of UAB “Radhė”. The company is not adapted to people with more diverse needs for clothes, so it does not get many customers and enjoy increasing profits.
The aim of the (professional BA thesis) – after the theoretical substantiation of decisions and empirical research of UAB "Radhė" consumer opinion, to provide solutions for the improvement of the assortment.
Methods of the (professional BA thesis) – the analysis of scientific literature, secondary data and quantitative research - questionnaire survey were used in the work.