Santrauka:
Teorinėje dalyje buvo aprašomi įvairių autorių, specialistų požiūriai temomis kurios yra susyjusios su produkto įvedimu į rinką. Analitinėje dalyje atliekamos PEST, SSGG analizės taip pat konkurentų analizė, apklausos tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje buvo pateikiamas produkto įvedimo planas pagal gautas analizių išvadas iš analitinės darbo dalies.
Darbo problema: įmonė turi mažą paslaugų kiekį lyginant su konkurentais ir dėl to buvo nuspresta, kad įmonei laikas įsivesti naują paslaugą.
Darbo tikslas: Išanalizavus įmonės aplinką, pateikti naujos paslaugos įvedimo į rinką sprendimus.
Darbo metodai: mokslinės literatūros loginė ir sisteminė analizė, įmonės duomenų analizė.
Description:
In theoretical part it was discussed the different views of different specialists and authors on a product placement on the market. In analytical part there was PEST analysis, SWOT analysis, also competitors analysis and survey answers analysis.In the project part
the plan of product placement was made using the answers of analysis from analytical part. The main problem of work : Company has a small choice to services, compared to its competitors and that‘s why it was chosen to add a new service and it‘s explained how to do it.
The aim of the work- Provide solutions for the launch of the new service to a company UAB „Pozemines liniju statybos“
Methods of work- logical and systematic analysis of scientific literature, analysis of company data