Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariamos pardavimų ir prekybos sampratos, nagrinėjama kokią įtaką pardavimai daro įmonėje, aptariami svarbiausi pardavimo skatinimo marketingo priemonėmis metodai bei nagrinėjama vartotojų elgsena. Analitinėje dalyje aprašoma probleminė situacija įmonėje ir pateikiama jos analizė. Pateikiami naudojami tyrimo metodai, situacijos analizės ir su nagrinėjama problema susijusi informacija. Pateikiami gauti tyrimų rezultatai iš jų suformuluojamos išvados. Projektinėje dalyje pateikiami konkretūs sprendimo būdai nustatytoms problemoms spręsti.
Darbo problema – Kokių marketingo priemonių taikymas leistų padidinti ekspozicinių prekių pardavimo rodiklius.
Darbo tikslas - Įvertinus UAB „Pigu“ taikomas marketingo priemones ekspozicinių prekių pardavimų didinimui, pateikti pasiūlymus pardavimų rezultatų gerinimui.
Description:
The theoretical part discusses the concepts of sales and marketing, examines the impact of sales on the company, discusses the most important methods of sales promotion through marketing tools, and examines consumer behavior. The analytical part describes the problem situation in the company and presents its analysis. The research methods used, situation analyses and information related to the problem are presented. The obtained research results are presented and the conclusions are formulated from them. The project part presents specific solutions to the identified problems.
The main problem of the (professional Bachelor thesis) - What marketing measures would be used to increase the sales of exhibition goods.
The aim of the (professional Bachelor thesis) - After evaluating the marketing measures applied by „Pigu” UAB to increase the sales of exhibition goods, to submit proposals for the improvement of sales results.