Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje aptariama su tema susiję teoriniai aspektai. Išsiaiškinama konkurencijos samprata ir konkurencinių pozicijų teoriniai aspektai. Analitinėje darbo dalyje pateikiama PEST analizė, analizuojama pagrindiniai įmonės konkurentai, apibendrinama anketinės apklausos tyrimo rezultatai bei sudaroma įmonės SSGG analizė. Projektinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami pasiūlymai UAB „Kika Group“ įmonei, sustiprinantys konkurencinę poziciją.
Darbo problema. UAB „Kika Group“ pozicija rinkoje palyginus su pagrindinių konkurentų prekių vidutinėmis kainomis bei prekių ir paslaugų asortimento pločiu nėra užtikrintai tvirta, todėl tai trukdo siekti būti užtikrintai rinkos lyderei Lietuvoje.
Darbo tikslas. pateikti konkurencinių pozicijų stiprinančius pasiūlymus UAB „Kika Group“ įmonei.
Description:
The theoretical part of the work discusses the theoretical aspects related to the topic. The concept of competition and theoretical aspects of competitive positions are clarified. The analytical part of the work presents the PEST analysis, analyzes the company's main competitors, summarizes the results of the questionnaire survey and compiles the company's SWOT analysis. In the project part of the final work, proposals for UAB Kika Group company are presented, which strengthen the competitive position.
Main problem. The position of UAB Kika Group in the market compared to the average prices of the main competitors' goods and the width of the range of goods and services is not assuredly strong, therefore it hinders the aim to be assured of being the market leader in Lithuania.
Aim of the work. To submit proposals of UAB „Kika Group“ strengthening the competitive position.