Santrauka:
Teorinėje dalyje yra aptariama darbdavio prekės ženklo sąvoka literatūroje, kokią reikšmę suteikia įmonei ši veikla, patrauklaus darbdavio įvaizdžio formavimas, bei komunikacinės priemonės formuojančios darbdavio prekės ženklą elektroninėje erdvėje. Analitinėje dalyje aprašoma įmonės charakteristika, koks yra darbdavio prekės ženklas įmonėje pateikta tyrimo metodika ir tyrimo rezultatai. Trečioje dalyje aprašomos UAB „Circle K Lietuva“ įmonės darbdavio prekės ženklo stiprinimo galimybės.
Darbo problema. „Circle K Lietuva“ darbdavio prekės ženklas elektroninėje erdvėje daro įtaką bendrovės naujų talentų paieškoje, konkurencijoje rinkoje, bei įmonės sėkmei. Pastaraisiais metais bendrovė išgyveną nuolatinę darbuotojų kaitą. Į darbuotojų rinką žengia technologijų amžiaus karta. Įmonė privalo stiprinti savo darbdavio prekės ženklą elektroninėje erdvėje norint pritraukti šios kartos darbuotojus. Iškyla klausimas, kokių veiksmų įmonė turi imtis, kad pritrauktų naujos kartos darbuotojus elektroninėje erdvėje?
Darbo tikslas. Atlikus UAB „Circle K Lietuva“ darbdavio prekės ženklo vertinimą, numatyti stiprinimo galimybes elektroninėje erdvėje.
Description:
The theoretical part discusses the main aspects of the employer's brand concept, where they are important if there is an attractive formation of the employer's image, as well as communication tools are formed in the electronic space of a good employer's brand. The analytical part describes the characteristics of the company, what is the employer's brand, if the methodology and research results are analyzed. The third part describes the possibilities of strengthening the brand of UAB Circle K's Lietuva employer. The last part of the work presents the conclusions of the work.
The main problem of the BA thesis. The working brand of UAB „Circle K Lietuva“ in the electronic space consisted of the search for new talents, competition in the market, as well as the success of companies. In recent years, the company has suffered permanent staff losses. The age of technology is entering the labor market. A company can strengthen its employer’s brand in the cyberspace to attract this generation of employees.
The aim of the BA thesis. After the analysis of UAB „Circle K Lietuva“ employer brand, provide the possibility of strengthening it in the electronic space.