Santrauka:
Teorinėje dalyje pateikiama prekės ženklo samprata bei marketingo ir marketingo priemonių sampratos, gilinamasi į marketingo priemones prekės ženklo žinomumui didinti. Analitinėje darbo dalyje dėstomi duomenys apie prekės ženklą „Blanco“, analizuojami turimi duomenys, atliekamas tyrimas, gauti duomenys sisteminami ir analizuojami. Projektinėje, trečiojoje, darbo dalyje yra pateikiami konkretūs marketingo priemonių sprendimai prekės ženklo žiniomumo problemai spręsti, remiantis ankstesnėse dalyse išanalizuota ir įvertinta informacija.
Darbo problema – analizuojamo prekės ženklo „Blanco“ vis stiprėjanti konkurencinė aplinka ir pastebimai mažas žinomumas Lietuvos rinkoje skatina ieškoti sprendimų. Vienas iš būdų – didinti prekės ženklo žinomumą marketingo priemonėmis.
Darbo tikslas – padidinti prekės ženklo „Blanco“ žinomumą Lietuvoje, taikant marketingo priemones.
Description:
The theoretical part presents the concept of the brand and the concepts of marketing and marketing tools, delves into marketing tools to increase brand awareness. The analytical part of the work presents data on the brand "Blanco", analyzes the available data, conducts research, systematizes and analyzes the obtained data. The project, the third part of the work presents specific solutions of marketing tools to solve the problem of brand awareness, based on the information analyzed and evaluated in the previous sections.
The main proble. The growing competitive environment of the analyzed brand "Blanco" and noticeably low awareness in the Lithuanian market, encourages the search for solutions. One way to increase brand awareness is through marketing tools.
The aim to increase the awareness of the Blanco brand in Lithuania by applying marketing tools.