Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama prekės ženklo samprata, jo vertė ir dedamosios (žinomumas, lojalumas, suvokiama kokybė bei įvaizdis), pozicionavimo reikšmė bei marketingo komunikacijos priemonių svarba. Analitinėje dalyje išanalizuota „Stradivarius“ prekės ženklo veikla, atlikta verslo ir marketingo komunikacijos analizės, parengtas tyrimas bei pateikti rezultatai. Projektinėje dalyje nurodyti konkretūs „Stradivarius“ marketingo komunikacijos tobulinimo sprendimai.
Darbo problema – šiuolaikiniame pasaulyje vyrauja didelė drabužių prekių ženklų konkurencija taip pat vartotojų poreikiai nuolat kinta. Dėl šių priežasčių, svarbu tobulinant marketingo komunikacijos priemones, kurios padėtų išsiskirti ir prisitaikyti prie kintančios aplinkos.
Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „Stradivarius“ marketingo komunikacijos tobulintinus sprendimus.
Description:
The theoretical part discusses the concept of the brand, its value and components (brand awareness, loyalty, perceived quality and image), the meaning of positioning and the importance of marketing communication tools. In the analytical part the activity of the “Stradivarius” brand, business and marketing communication are analyzed. Also, quantitative research is prepared and the results are presented. In the project part specific solutions are provided for improving “Stradivarius” marketing communication.
Thesis problem – in today‘s world, there is intense competition between clothing brands and consumer needs are constantly changing. For these reasons, it is important to improve marketing communication tools in order to stand out and adapt to the changing environment.
Thesis objective – to provide solutions for improving the marketing communication of the “Stradivarius” brand.