Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje apibrėžiama konkurencijos sąvoka. Palyginami skirtingų autorių požiūriai. Išskiriamas konkurencijos ir konkurencingumo skirtumas, paaiškinama kaip ir kodėl formuojasi konkurencingumas. Paaiškinamas konkurencingumo ir konkurencinio pranašumo tarpusavio ryšys. Pabrėžiama konkurencinio pranašumo svarba. Pagrindžiami konkurencinio pranašumo įgijimo būdai ir strategijos. Analitinėje darbo dalyje atliekama UAB ,,Admita” situacijos analizė. Įmonės veiklos analizės pagrindu atlikta įmonės SSGG analizė. Suformuotas ir atliktas tyrimas. Pateikiami tyrimo rezultatai ir išvados. Projektinėje dalyje pateikiami sprendimai iškeltai darbo problemai spręsti, suformuojami konkurenciniai pranašumai.
Darbo tikslas: Nustatyti UAB ,,Admita” konkurencinių pranašumo formavimo galimybes
Description:
The theoretical part of the work defines the concept of competition. The views of different authors are compared. The difference between competition and competitiveness is distinguished, it is explained how and why competitiveness is formed. The relationship between competitiveness and competitive advantage is explained. The importance of competitive advantage is emphasized. Ways and strategies to gain a competitive advantage are justified. In the analytical part of the work, the analysis of the situation of UAB Admita is performed. Based on the analysis of the company's activities, the SWOT analysis of the company was performed. A research was formed and performed. The results and conclusions of the research are presented. The project part presents solutions to the raised work problem, forming competitive advantages.
Objective: To determine the possibilities of forming a competitive advantage for JSC Admita