Santrauka:
Baigiamąjį darbą sudaro įvadas, Teorinė dalis, projektinė dalis ir analitinė dalis, išvados, literatūros sąrašas ir priedai. Teorinėje dalyje aptariamas paslaugų asoritmentas ir jo struktūra. Projektinėje dalyje analizuojama įmonės asortimento struktūra ir jos tobulinimo galimybės. Analitinėje dalyje pateikiami sprendimai asortimento struktūros tobulinimui.
Darbo problema. Besikeičiantys vartotojų poreikiai daro įtaką įmonės UAB „Solorenta“ veiklai. Siekdama patenkinti vartotojų poreikius įmonė turi atnaujinti ir tobulinti teikiamų paslaugų asortimentą. Kadangi įmonė turi ribotą asortimentą, kuris tik iš dalies patenkina, kai kurių klientų poreikius. Darbe keliamas probleminis klausimas, kaip įmonė turėtų pakeisti asortimento struktūrą, kad kuo pilniau patenkintų klientų poreikius.
Darbo tikslas. Išanalizuoti įmonės UAB „Solorenta“ paslaugų asortimento atnaujinimo galimybes.
Description:
The introduction, the theoretical part, the projecting part and the analytical part, conclusions, a list of literature and annexes. The theoretical part discusses the assority of the services and its structure. The projecting part analyses the structure of the company's assortment and its possibilities for improvement. The analytical section provides solutions for improving the structure of the assortment.
The main problem of the (professional BA thesis) - Changing consumer needs affect the activities of UAB "Solorenta". In order to meet the needs of consumers, the company needs to update and improve the range of services provided. Because the company has a limited range that only partially
meets the needs of some customers. The work raises the question of how the company should change the structure of the assortment to meet the needs of customers as fully as possible.
The aim of the (professional BA thesis) - Analyze the possibilities of updating the service range of UAB "Solorenta".